Gratis webinar

At levere positive serviceoplevelser forudsætter medarbejdere, som er dygtige til at kommunikere. Målsætningen for enhver borgerservice i Danmark er at kunne skabe den gode dialog i øjenhøjde med borgeren, hvor borgeren føler sig lyttet til, forstået, og taget hånd om – samtidig med at de får løst deres henvendelse hurtigt, effektivt og korrekt.

 

Borgerserviceskolen.dk er for kommuner, der ønsker at betone den positive serviceoplevelse i borgerdialogen.

 

På dette korte webinar kommer du til at møde stifterne af Borgerserviceskolen.dk, og får en introduktion til metoder og anbefalinger til positive borgeroplevelser.

 

Du er i målgruppen for webinaret, hvis blot ét af disse punkter er opfyldt:

 

  • Du er ansvarlig for borgerservice
  • Du bruger selvbetjening.nu til at hjælpe borgerne
  • Du udfører telefonisk borgerservice
  • Du står i skranken og hjælper borgerne face-to-face

 

Emnerne for webinaret spænder over:

  • Kort introduktion til Borgerserviceskolen.dk
  • Hvad kan du lære på Borgerserviceskolens kurser?
  • Hvilken metodik sikrer gode resultater i borgeroplevelserne?

Vi gennemgår også to helt konkrete teknikker, der har dokumenteret effekt på serviceoplevelsen. De to teknikker kan du bruge med det samme, webinaret er slut.

 

Glæd dig til 30 minutter, som især er givet godt ud for dig, der interesserer dig for borgerservice.

 

 

Praktisk


Dato: 22. marts 2024

Tid: 11-11.30

Sted: Online webinar

Du møder

Brian Vang, ejer af Dialog+, og medstifter af Borgerserviceskolen.dk

 

&

 

Johnny Jensen, ejer af Peopleteam, og medstifter af Borgerserviceskolen.dk 

 

Tilmeld dig her >>

Du bliver dirigeret til en tilmeldingsside hos Peopleteam.dk