Vi tilbyder

Borgerserviceskolen tilbyder kurser og træning inden for alle former for borgerkontakt.

Klik på elementerne nedenfor for at læse mere.

Kurser og individuel træning i telefonisk kontakt til borgere, kolleger og samarbejdspartnere i kommunen.

Analyse af kvaliteten af kontakten til borgerne i telefonisk kontakt og i det direkte møde med borgerne i kommunens fysiske Borgerservice.

Kurser i konflikthåndtering og vanskelige samtaler med borgere. Lær at kommunikere assertivt med borgerne og at nedtrappe tilspidsede situationer.

Kurser i oplæring af interne trænere i borgerkontakt. Varetag selv den fremadrettede medarbejderudvikling.

Kurser i at aflæse forskellige borgerprofiler og teknikker til at tilpasse kommunikationen mere målrettet den enkelte borger.

Kurser i kropssprog og borgerservice. Lær at anvende kropssproget aktivt for at understøtte den gode serviceoplevelse.

Gratis webinar om Borgerserviceskolen.dk

Deltag på webinaret om Borgerserviceskolen.dk.

På webinaret kan du møde stifterne af Borgerserviceskolen.dk, og får en introduktion til metoder og anbefalinger til positive borgeroplevelser.

For dig, der ønsker at betone den positive serviceoplevelse i borgerdialogen.

Fredag d. 22. marts 2024 kl. 11-11.30, online

Tilmeld dig her >>

Du bliver dirigeret til en tilmeldingsside hos Peopleteam.dk

Ønsker du at vide mere, så hører vi gerne fra dig.

Borupvang 3, 2750 Ballerup

Jeg giver tilladelse til, at Borgerserviceskolen må kontakte mig
hCaptcha