Hvordan er serviceoplevelsen i din kommune?
Borgerserviceskolen hjælper jer med at blive endnu skarpere på kvaliteten i borgerkontakten. Vi analyserer jeres borgerkontakt i telefonen og i det fysiske møde med borgeren, og skaber værdifuld indsigt i jeres styrker og potentielle indsatsområder. Når analysen er gennemført, præsenterer vi erfaringer og resultater, så I enten selv eller med vores hjælp, kan gå i gang med at skabe et endnu bedre setup for kontakten imellem borger og medarbejder.
I forbindelse med vores analyse vil vi foretage observationer i jeres Borgerservice, lytte med på telefonisk kontakt til borgerne samt have dialog med medarbejdere og centrale nøglepersoner i jeres Borgerservice.
Analysen omfatter disse områder:
- Kvalitativ vurdering af medarbejderens kommunikative kompetencer
- Kropssproget i mødet med borgeren
- Borgerens oplevelse af service via kvalitativ vurdering og evt. dialog med borgeren
- Dialog med medarbejderne om de daglige udfordringer
- Dialog med ledere og chefer på relevante områder
Vi tilpasser analysen efter jeres behov, og vi kan naturligvis både fjerne eller tilføje fokusområder.
Borgerserviceskolens kurser
Konflikthåndtering
Train-The-Trainer
Profiltyper i Borgerservice
Analyse af borgerkontakt
Vil du vide mere?
Du er altid velkommen til at kontakte Borgerserviceskolen.
Jens Severinsen besvarer dine generelle spørgsmål om kurser, priser og kursusdatoer på telefon +45 4275 4414.
Hvis du har spørgsmål til kursernes indhold, er du også velkommen til at kontakte Borgerserviceskolens undervisere Johnny Jensen (+45 9398 9883) eller Brian Vang (+45 6130 7817).