Kursusindhold
Ofte er der primært fokus på sagshåndtering og processer i oplæring af nye medarbejdere, og i videreuddannelse af erfarne medarbejdere. Med vores Train-The-Trainer forløb kan I selv få redskaber, teknikker og metoder til også at uddanne jeres medarbejdere i borgerkontakt.
Train-The-Trainer giver dig følgende redskaber:
- Nyttige principper om læring og kompetenceudvikling
- Udarbejdelse af evaluerings- og træningsrammer som er tilpasset borgerkontakt
- Teoretisk indføring og praktiske øvelser i god feedback-teknik
- Metoder og processer for medlyt og observation af borgerkontakt
- Praktisk planlægning af træningssessioner
- Introduktion til systemunderstøttet medarbejdertræning
Borgerserviceskolens kurser
Konflikthåndtering
Analyse af borgerkontakt
Profiltyper i Borgerservice
Train-The-Trainer
Vil du vide mere?
Du er altid velkommen til at kontakte Borgerserviceskolen.
Jens Severinsen besvarer dine generelle spørgsmål om kurser, priser og kursusdatoer på telefon +45 4275 4414.
Hvis du har spørgsmål til kursernes indhold, er du også velkommen til at kontakte Borgerserviceskolens undervisere Johnny Jensen (+45 9398 9883) eller Brian Vang (+45 6130 7817).