Kurser og træning i borgerkontakt
Kursusindhold
På kurset i telefonisk borgerkontakt lærer du håndgribelige metoder til både at styre samtalen og til at give borgeren en positiv serviceoplevelse.
På dette kursus lærer du:
Kurset er en kombination af teori, praktiske øvelser og refleksion.
For at opnå fuldt udbytte af kurset anbefaler vi, at kurset følges op med individuel praktisk træning på telefon.
Borgerserviceskolens kurser
Konflikthåndtering
Train-The-Trainer
Profiltyper i Borgerservice
Telefonisk borgerkontakt
Vil du vide mere?
Du er altid velkommen til at kontakte Borgerserviceskolen.
Jens Severinsen besvarer dine generelle spørgsmål om kurser, priser og kursusdatoer på telefon +45 4275 4414.
Hvis du har spørgsmål til kursernes indhold, er du også velkommen til at kontakte Borgerserviceskolens undervisere Johnny Jensen (+45 9398 9883) eller Brian Vang (+45 6130 7817).