Det fysiske møde med borgeren
Kropssproget og borgerkontakt i fysiske møder


Kursusindhold
Din personlige fremtoning har stor betydning for, hvordan borgeren opfatter dig. Med indsigt i dit eget kropssprog og borgerens kropssprog, kan du med simple kropssprogsteknikker skabe endnu bedre fysiske møder med borgeren.
Du kan efter kursusforløbet forvente, at du bliver dygtigere til:
- At aflæse borgerens kropssprog
- At anvendelse eget kropssprog til at styrke serviceoplevelsen for borgeren
- At forstærke dine vokale budskaber med kropssproget
- At være endnu mere imødekommende og tillidsskabende
- At blive bevidst om egne uhensigtsmæssige kropssprogsvaner
- At udvise selvtillid, troværdighed og overskud
Kurset er en kombination af teori og praktiske øvelser. Du får på kurset mulighed for at træne dit eget kropssprog. Hvis I ønsker det, kan vi anvende videooptagelse i forbindelse med de praktiske øvelser, så du kan observere egen adfærd.
Borgerserviceskolens kurser
Konflikthåndtering
Analyse af borgerkontakt
Profiltyper i Borgerservice
Det fysiske møde med borgeren
Undervisere på Borgerserviceskolen

Johnny Jensen
+45 9398 9883

Brian Vang
+45 6130 7817
Vil du vide mere?
Du er altid velkommen til at kontakte Borgerserviceskolen.
Jens Severinsen besvarer dine generelle spørgsmål om kurser, priser og kursusdatoer på telefon +45 4275 4414.
Hvis du har spørgsmål til kursernes indhold, er du også velkommen til at kontakte Borgerserviceskolens undervisere Johnny Jensen (+45 9398 9883) eller Brian Vang (+45 6130 7817).