Kursusindhold
Din personlige fremtoning har stor betydning for, hvordan borgeren opfatter dig. Med indsigt i dit eget kropssprog og borgerens kropssprog, kan du med simple kropssprogsteknikker skabe endnu bedre fysiske møder med borgeren.
Du kan efter kursusforløbet forvente, at du bliver dygtigere til:
- At aflæse borgerens kropssprog
- At anvendelse eget kropssprog til at styrke serviceoplevelsen for borgeren
- At forstærke dine vokale budskaber med kropssproget
- At være endnu mere imødekommende og tillidsskabende
- At blive bevidst om egne uhensigtsmæssige kropssprogsvaner
- At udvise selvtillid, troværdighed og overskud
Kurset er en kombination af teori og praktiske øvelser. Du får på kurset mulighed for at træne dit eget kropssprog. Hvis I ønsker det, kan vi anvende videooptagelse i forbindelse med de praktiske øvelser, så du kan observere egen adfærd.
Borgerserviceskolens kurser
Konflikthåndtering
Analyse af borgerkontakt
Profiltyper i Borgerservice
Det fysiske møde med borgeren
Vil du vide mere?
Du er altid velkommen til at kontakte Borgerserviceskolen.
Jens Severinsen besvarer dine generelle spørgsmål om kurser, priser og kursusdatoer på telefon +45 4275 4414.
Hvis du har spørgsmål til kursernes indhold, er du også velkommen til at kontakte Borgerserviceskolens undervisere Johnny Jensen (+45 9398 9883) eller Brian Vang (+45 6130 7817).