Kurser og træning i borgerkontakt
Kursusindhold
Vanskelige samtaler og konflikter med borgere er for mange medarbejdere en belastning og en arbejdsopgave, som har negativ effekt på motivation og arbejdsglæde. Det gør en afgørende forskel, hvis medarbejderne kan navigere i konflikter, og er i stand til at anvende konfliktnedtrappende kommunikationsteknikker.
Samtidig sikrer de en bedre serviceoplevelse for den utilfredse borger, fordi borgeren i højere grad føler sig mødt, hørt og anerkendt.
På vores kurser i konflikthåndtering og vanskelige samtaler bliver I i stand til at:
På disse kurser bliver alle deltagere introduceret til teorier og teknikker i konflikthåndtering. Vi træner også teknikkerne i 'trygge omgivelser', så du bliver mere komfortabel i hverdagens møder med frustrerede og sure borgere.
Borgerserviceskolens kurser
Train-The-Trainer
Profiltyper i Borgerservice
Konflikhåndtering
Vil du vide mere?
Du er altid velkommen til at kontakte Borgerserviceskolen.
Jens Severinsen besvarer dine generelle spørgsmål om kurser, priser og kursusdatoer på telefon +45 4275 4414.
Hvis du har spørgsmål til kursernes indhold, er du også velkommen til at kontakte Borgerserviceskolens undervisere Johnny Jensen (+45 9398 9883) eller Brian Vang (+45 6130 7817).