Optagelse af webinar

Fredag d. 22. marts 2024 holdt Borgerserviceskolen.dk et webinar. Nedenfor kan du læse om webinarets indhold.

Er du nysgerrig og ønsker du adgang til webinaret, så kan du få adgang her >>

Du bliver videresendt til Peopleteam.dk, hvor webinaret ligger

Om webinaret

At levere positive serviceoplevelser forudsætter medarbejdere, som er dygtige til at kommunikere. Målsætningen for enhver borgerservice i Danmark er at kunne skabe den gode dialog i øjenhøjde med borgeren, hvor borgeren føler sig lyttet til, forstået, og taget hånd om – samtidig med at de får løst deres henvendelse hurtigt, effektivt og korrekt.

Borgerserviceskolen.dk er for kommuner, der ønsker at betone den positive serviceoplevelse i borgerdialogen.

På dette korte webinar kommer du til at møde stifterne af Borgerserviceskolen.dk, og får en introduktion til metoder og anbefalinger til positive borgeroplevelser.

Du er i målgruppen for webinaret, hvis blot ét af disse punkter er opfyldt:

• Du er ansvarlig for borgerservice
  • Du bruger selvbetjening.nu til at hjælpe borgerne
  • Du udfører telefonisk borgerservice
  • Du står i skranken og hjælper borgerne face-to-face

Emnerne for webinaret spænder over:

• Kort introduktion til Borgerserviceskolen.dk
  • Hvad kan du lære på Borgerserviceskolens kurser?
  • Hvilken metodik sikrer gode resultater i borgeroplevelserne?

Vi gennemgår også to helt konkrete teknikker, der har dokumenteret effekt på serviceoplevelsen. De to teknikker kan du bruge med det samme, webinaret er slut.

Webinaret er især godt givet ud for dig, der interesserer dig for borgerservice.

Du møder

Brian Vang, ejer af Dialog+, og medstifter af Borgerserviceskolen.dk